Οι Υπηρεσίες μας

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η λογοθεραπευτική αξιολόγηση μας επιτρέπει σε πρώτη φάση να εντοπίσουμε την ύπαρξη κάποιας επικοινωνιακής διαταραχής και σε δεύτερη φάση να καθορίσουμε τη φύση της και τη σοβαρότητά της. Οι πληροφορίες που συγκεντρώνουμε από την αξιολόγηση αποτελούν τη βάση ώστε να σχεδιάσουμε το θεραπευτικό μας πρόγραμμα και να ορίσουμε τους θεραπευτικούς στόχους. Η αξιολογητική διαδικασία ποικίλλει ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού. Στο γραφείο μας έχουμε εκπαιδευτεί και διαθέτουμε μία ποικιλλία σταθμισμένων αξιολογητικών εργαλείων που αφορούν στην αξιολόγηση του Λόγου, της Ομιλίας, της Επικοινωνίας και των Μαθησιακών Δυσκολίων. Πιο συγκεκριμένα έχουμε στη διάθεσή μας τα ακόλουθα:
- «Φωνολογικό Τεστ»: Η δοκιμασία εντοπίζει τα φωνήματα που παράγει το παιδί και αξιολογεί αν αντιστοιχούν στη χρονολογική του ηλικία. Επίσης, αξιολογεί κατά πόσο το φωνολογικό σύστημα του παιδιού είναι λειτουργικό και καταγράφει τους φωνοτακτικούς συνδυασμούς που παράγει.
- «Λογόμετρο»: Αποτελεί ένα πρότυπο εργαλείο γλωσσικής αξιολόγησης και χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 4-7 ετών. Το «Λογόμετρο» εντοπίζει έγκαιρα κι έγκυρα παιδιά που αντιμετωπίζουν ή κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν γλωσσικές διαταραχές ή δυσκολίες στη μάθηση κατά τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο.
- «Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης»: Αποτελεί ένα ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο το οποίο εντοπίζει δυσκολίες στη μάθηση των παιδιών. Χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 5-9 ετών.
- «Εικόνες Δράσης»: Η δοκιμασία αξιολογεί δύο τομείς της γλώσσας, τη μορφοσύνταξη και την πραγματολογία. Η μορφοσύνταξη αξιολογείται εξετάζοντας τη γραμματική επάρκεια των εκφερόμενων απαντήσεων ενώ η πραγματολογία εξετάζοντας την πληροφοριακή επάρκεια των απαντήσεων. Χορηγείται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.
- «Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου»: Η δοκιμασία αξιολογεί το λεξιλόγιο που κατέχει το παιδί και είναι σε θέση να ανακαλέσει ώστε να κατονομάσει τις εικόνες που του παρουσιάζονται. Χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 4-8 ετών.
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Στην «αρμονία Λόγου» διαθέτουμε τα κατάλληλα διαγνωστικά εργαλεία για την πραγματοποίηση μίας ολοκληρωμένης αξιολόγησης Λόγου και Ομιλίας. Στόχος μας αποτελεί ο έγκαιρος εντοπισμός των ελλειμμάτων αλλά και των δυνατοτήτων ενός παιδιού ώστε να προχωρήσουμε στο σχεδιασμό του κατάλληλου θεραπευτικού προγράμματος.
Πιο συγκεκριμένα ασχολούμαστε με
- Διαταραχές Λόγου
- Αρθρωτικές Διαταραχές
- Καθυστέρηση Λόγου
- Διαταραχή ροής (τραυλισμός, ταχυλαλία)
- Διαταραχές Αυστιστικού Φάσματος (Αυτισμός, Σύνδρομο Asperger)
- Διγλωσσία
- Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή
- Διαταραχές Λόγου/Ομιλίας συνοδευόμενες από Νοητική Καθυστέρηση, ΔΕΠΥ


ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ
Στην «αρμονία Λόγου» είμαστε άρτια καταρτισμένοι ώστε να αξιολογούμε και να σχεδιάζουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών.
Διαθέτουμε τα αξιολογητικά μέσα, την κατάλληλη εξειδίκευση αλλά και την εμπειρία για να εντοπίζουμε ελλείμματα στο μαθησιακό τομέα και να θέτουμε τους κατάλληλους στόχους παρέμβασης.
Αναλαμβάνουμε παιδιά με
- Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσγραφία, Δυσορθογραφία, Δυσαριθμησία)
ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Ως πρώιμη παρέμβαση ορίζεται το θεραπευτικό πρόγραμμα στο οποίο εντάσσεται ένα παιδί έως την ηλικία των 3 ετών.
Στόχος της πρώιμης παρέμβασης αποτελεί η έγκαιρη διάγνωση αναπτυξιακών ελλειμμάτων, ο σχεδιασμός του κατάλληλου θεραπευτικού προγράμματος αλλά και η πρόληψη εκδήλωσης αναπτυξιακών καθυστερήσεων.
Μέσω της κατάλληλης θεραπείας και της συμβουλευτικής γονέων το παιδί αναπτύσσει δεξιότητες και ικανότητες σύμφωνα με το αναπτυξιακό και ηλικιακό του στάδιο.


ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ
Οι διαδικτυακές συνεδρίες Λογοθεραπείας αν και είναι αναγνωρισμένες ως κατάλληλη μέθοδος θεραπείας από το 2005, εφαρμόστηκαν κατά κόρον κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Διαφοροποιούνται σε σχέση με τις δια ζώσης συνεδρίες ως προς τον τόπο και τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την διεξαγωγή τους. Για τη διεξαγωγή μίας διαδικτυακής συνεδρίας θα χρειαστείτε έναν υπολογιστή, μία κάμερα κι ένα μικρόφωνο.
Οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται δεν απαιτούν κάποια εξειδίκευση ως προς τη χρήση τους (Zoom, Webex, Skype κ.λ.π) και εξασφαλίζουν τη διαδραστικότητα ανάμεσα σε θεραπευτή και θεραπευόμενο.
Οι διαδικτυακές συνεδρίες είναι αποτελεσματικές για την πλειοψηφία των ατόμων που παρακολουθούν πρόγραμμα Λογοθεραπείας ή Ειδικής Διαπαιδαγώγησης ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες δεν ενδείκνυται η εφαρμογή τους.
