
Βιογραφικό
Ζαφειρία Σιγανού
Ονομάζομαι Ζαφειρία Σιγανού και είμαι επιστημονική υπεύθυνη του γραφείου Λογοθεραπείας «αρμονία Λόγου». Το 2011 αποφοίτησα από το τμήμα Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών.
Το 2020 ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο λαμβάνοντας Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο « Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου». Είμαι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και κάτοχος της άδειας Άσκησης Επαγγέλματος Λογοθεραπεύτριας από την Περιφερειακή Αττικής Π.Ε Πειραιώς.
Όλα αυτά τα χρόνια έχω εργασθεί σε κέντρο ειδικών θεραπειών ενώ παράλληλα πραγματοποιούσα κατ’ οίκον συνεδρίες σε παιδιά με διαταραχές λόγου & ομιλίας, μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές επικοινωνίας.
Έχω παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και μετεκπαιδεύσεων με στόχο τον συνεχή εμπλουτισμό των γνώσεών μου και την ενημέρωσή μου ως προς τη χρήση νέων αξιολογητικών εργαλείων και θεραπευτικών προσεγγίσεων.
Μετά από όλα αυτά τα χρόνια εργασιακής εμπειρίας αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου επαγγελματική στέγη με πολλή αγάπη και μεράκι για τη δουλειά μου και για τα παιδιά.
Η «αρμονία Λόγου» βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά και είναι ένας κατάλληλα διαμορφωμένος χώρος ώστε τα παιδιά να παρακολουθούν τις συνεδρίες τους σε ένα ευχάριστο περιβάλλον.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
12.89. Atsidakou M, Siganou Z, Skoulikari I, Papathanasiou I (2014): Boston Diagnostic Assessment Examination & Boston Naming Test for Aphasia (Short Editions) in Greek: Psychometric Evaluation. “Poster presented at the Annual American Speech Hearing Language Association (ASHA) Convention 20-22 November 2014, Orlando,USA
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Ιούνιος 2021, Palin Parent Child Interaction Therapy, Κέντρο Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού.
Μάιος 2021, Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης 440 ωρών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)
Νοέμβριος 2018, Σεμινάριο εκπαίδευσης στη χορήγηση και βαθμολόγηση του ψυχομετρικού εργαλείου «Λογόμετρο».
Μάρτιος 2017, Παρακολούθηση εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης.
Ιούνιος 2015, Α΄ Κύκλος Εποπτειών Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας & Εκπαίδευση στη χορήγηση και ερμηνεία των σταθμισμένων δοκιμασιών:
Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου
Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας
Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης.
Ιούνιος 2014, Παιδικός Τραυλισμός: Αξιολόγηση και Θεραπευτική Αντιμετώπιση, Ελληνική Επιστημονική & Εκπαιδευτική Ομάδα Λογοπαθολογίας.
Ιούνιος 2014, Advanced Πρακτικό Εργαστήριο Τραυλισμού: Αξιολόγηση & Θεραπεία, Ελληνική Επιστημονική & Εκπαιδευτική Ομάδα Λογοπαθολογίας
Νοέμβριος 2013, Παρουσίαση θεραπευτικού προγράμματος «Τροποποίηση Τραυλισμού», Αγγελική Ξυγκά
Οκτώβριος 2013, «Ενδυνάμωση και Κινητικότητα Στοματικού Μηχανισμού», Αγγελική Ξυγκά
Οκτώβριος 2013, «Θεραπευτική Αντιμετώπιση των Φωνημάτων /r/, /l/, /s/», Αγγελική Ξυγκά
2012, «Εξελικτικές Γλωσσικές Διαταραχές σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας», Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών
Σεπτέμβριος 2012, «Σεμινάριο Εκπαίδευσης στην Αποκατάσταση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών διάρκειας 130 ωρών», Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού & του Εφήβου (Ε.ΨΥ.Π.Ε.)
Οκτώβριος 2010, «Αυτισμός-Βασικές Αρχές Δομημένης Εκπαίδευσης», Οργανισμός Προαγωγής της Υγείας «Άγιος Λουκάς Κριμαίας»
Οκτώβριος 2009, «Αυτισμός: Σύγχρονες Απόψεις για την Αιτιολογία-Παθογένεια-Θεραπευτική Παρέμβαση», Κέντρο Ημέρας για Παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές ΕΨΥΠΕΑ-Μεσολόγγι
